TikTok. De ce să-ți promovezi afacerea aici?

tik tok logo girl pink webconstruct marketing digital online creare site

Din ce motiv?

Vremurile se schimbă, iar odată cu ele se modifică și modul în care funcționează afacerile și implicit metodele de promovare pe care le alegem și le adaptăm business-ului nostru.

Mai jos regăsești 5 motive pentru care trebuie să îți promovezi afacerea pe TikTok.

 

tiktok
  1. Numărul mare de utilizatori

Chiar dacă la prima vedere TikTok nu pare un spațiu prietenos pentru afaceri, cifrele spun altceva. TikTok are în prezent aproximativ 5,3 miloane de utilizatori, depășind Instagram-ul. Printre milioanele de urmăritori se află și publicul tău țintă.

  1. Diversitatea utilizatorilor

Deși ai fi tentat să crezi că pe TikTok stau doar copiii și publicul foarte tânăr, în realitate tot mai mulți oameni, de toate vârstele, devin utilizatori ai acestei aplicații. De exemplu, media de vârstă a utilizatorilor TikTok în România este de  20-35 ani, potrivit Laurei Savu (Global Community Manager – TikTok România.

  1. Utilizatorii petrec mult timp pe TikTok

Alt motiv pentru care să postezi pe TikTok? Utilizatorii din România petrec, în medie, 60 de minute în fiecare zi pe această aplicație, ceea ce înseamnă destul de mult timp în comparație cu timpul petrecut pe Facebook sau Instagram, care se află în scădere. Cu alte cuvinte, afacerea ta trebuie să fie acolo unde publicul ei țintă petrece cel mai mult timp.

  1. N-ai nevoie de multe resurse pentru a crea conținut pe TikTok

Clipurile de pe TikTok au între 3 și 60 de secunde. În câteva secunde, poți să-ți promovezi produsul sau serviciul într-un mod original și amuzant, fără a avea nevoie de multe resurse. Pentru început, nu trebuie să investești prea mult în echipament video sau în softuri de editare. Poți filma videoclipurile cu telefonul mobil și le poți edita direct în aplicație. Conținutul trebuie să fie orginal și catchy pentru a atrage atenția și pentru a crește șansele de viralizare, însă calitatea videoclipului nu este o condiție obligatorie, cum este în cazul unui spot publicitar, de exemplu.

  1. Poți comunica cu publicul tău țintă într-un mod mult mai prietenos

Practic, pe TikTok vorbești pe limba publicului tău țintă. Afacerea ta va fi percepută ca a fi mult mai fresh, mai modernă și ancorată în realitatea zilelor noastre. Pe TikTok poți contura o identitate nouă a brand-ului tău și poți să creezi o relație bine sudată între afacerea ta și publicul tău, printr-un conținut amuzant și original.

Dacă nu ți-ai făcut încă cont nu mai aștepta! Descarcă aplicația și apucă-te de făcut conținut.

Dacă nu te descurci singur, apelează cu încredere la noi și împreună implementăm o strategie potrivită afacerii tale!

Click aici pentru a intra în contact cu ofertele noastre și implicit cu noi!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *