Tișărt.ro - Tricouri Personalizate

- să-l destructurăm -

1. Cine este Tișărt.ro?

Tișărt.ro ni s-a prezentat ca un magazin online unde se vor vinde tot felul de minunății personalizate, dar în special Tricouri personalizate

Pagina acasă: Bannere mari reprezentative categoriilor principale de activitate, optimizare atât pentru loadtime, cât și pentru SEO (descriere și alt). Imaginile se văd impecabil și ”cântăresc” câțiva kb. După, urmează câteva beneficii de care se bucură toți clienții site-ului. În continuare am pus Noutățile de pe site, Colecțiile cele mai importante și recomandări.

Produsele: customizabile, optimizate pentru loadtime și SEO, se bucură de trafic zi de zi. Dispun de variații de culori, mărimi, sex, model, personalizare prin brodaj sau printare direct în material cu textul sau imaginea ta, etc. Textele din descriere propulsează cele mai bune produse pe prima pagină din google fără probleme!  De exemplu, la ora aceasta, pentru keyword-ul ”Tricou Among Us”, google a plasat produsul Tișărt pe poziția 4. Nu este singurul în această poziție, mai sunt multe keywords care propulsează Tișărt.ro pe prima pagină google, unele chiar pe pimul loc. 

Procesul de plasare comandă: Folosind un ”Floating Cart”, clientul își poate adăuga, verifica, modifica din cantitate, șterge și finaliza comanda foarte simplu! În pagina de Finalizare Comandă s-a mers pe ”distract free checkout” pentru ca vizitatorii să nu fie tentați să iasă, să se piardă în detalii și să uite scopul. Am lăsat doar câteva câmpuri (strict necesare) pe care clientul să le completeze. Dup care selectează metoda de plată (Ramburs sau cu cardul) și plasează comanda. 

 

Comenzile: se primesc prin toate metodele posibile disponibile în România: pe ecommerce prin comandă directă, prin whatsapp-ul de pe fiecare pagină (unde te așteaptă la discuție 3 operatori), telefonic, pe mail și pe social media: Facebook, Instagram și Tiktok. 

Facturare: Pentru acest task am optat pentru facturare – Oblio.eu, care aproape este gratuit 1 an de zile. Am integrat și sincronizat modulul astfel încât la fiecare finalizare de comandă se emite factură și se trimite pe mailul clientului. Simplu și usor, fără niciun ajutor! PS: Factura este disponibilă și din interfața magazinului, cât și din Oblio.eu. 

LivrareIntegrare mai toate curieratele disponibile de pe piață cu care Tișărt are contract: Fan Courier, Nemo Express, DPD, Cargus, etc. Alegi singur cine dorești să-ți trimită coletul și cu ce preț, desigur. Pe lângă asta, am programat o rubrică unde se scrie AWB-ul comenzii și clientul primește notificări în legătură cu starea acesteia pe parcurs. Pe mailul de ”Finalizare Comandă”, clientul primește Factura (clickabilă și descărcabilă), AWB-ul și firma de curierat responsabilă + listă cu produsele comandate cu adresa de livrare și facturare. A, și un mesaj drăguț de mulțumire!

Comanda a ajuns!: La 2 zile după primirea comenzii, clientul primește un mail în care se cere review pentru produsele comandate. Pentru review-urile lăsate primește pe mail 10% reducere la următoarea comandă! Ținem să precizăm că 24% din clienți revin folosind acele cupoane. 

Review: pentru că un client este dispus să cumpere când vede notezele recenziilor altor persoane, punem mare preț pe această secțiune. Imaginile și videoclipurile o să domine total, așa că toate site-urile implementate de noi conțin metoda de review cu poză sau clip. 

Responsive: Întregul site se autoadaptează oricărui tip de ecran, fie că vorbim de telefoane mobile, tablete, laptopuri sau desktopuri ultra wide. 

Optimizare SEOCu ajutorul unui soft special analizăm zilnic site-ul tău și în urma auditului decidem ce măsuri trebuie să luăm. Exemplu: Un produs a fost șters. Dacă nu ai deja un modul  care să se ocupe de REDIRECT (deși noi instalăm tot timpul unul)intervenim și soluționăm problema. Rezolvăm problemele de securitate, https://, www. încât requesturile și redirecturile să fie minime, reducând astfel loadtime-ul website-ului tău. Și pentru că google premiază o viteză excelentă a site-ului, șansa de a fi în primele pagini crește. Exemple sunt multe, dacă doriți detalii complete scrieți-ne și revenim cu informații: Click aici.

Gata, pe partea de creare site web și optimizarea acestuia nu mai dăm nimic din casă! Urmează substraturi din MARKETING ONLINE

În ceea ce privește strategia de marketing online pentru Tișărt am acționat în felul următor. În urma unei analize a prezenței în online a brandului, a vânzărilor și a publicului țintă, am ales să comunicăm pe trei canale de social media: Facebook, Instagram și Tiktok.

Tișărt comercializează, pe de-o parte, tricouri și hanorace personalizate, cu mesaje funny, potrivite unui target tânăr, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani, care utilizează, în cea mai mare parte, rețelele sociale Instagram și TikTok.

Pe de altă parte, Tișărt vinde și tricouri personalizate pentru copii, cu vârste cuprinse între 5 și 10 ani, ai căror părinți petrec mai mult timp pe Facebook și Instagram.

Având în vedere aceste date, am ales să utilizăm cele trei rețele sociale principale și să adaptăm conținutul în funcție de persoanele pe care le regăsim acolo. Pe TikTok și Instagram ne adresăm publicului tânăr, iar pe Facebook discutăm cu mămicile și tăticii care achiziționează haine pentru copiii lor. Astfel, fiecare rețea socială are conținutul său propriu, adaptat nevoilor și dorințelor targetului.

Pe Instagram și Facebook postăm zilnic, iar pe TikTok de cel puțin cinci ori pe săptămână. Accentul este pus pe conținutul video, întrucât acesta este cel care se bucură de o mai mare atenție din partea publicului. Discutăm despre videoclipuri scurte, amuzante sau educative, menite să crească engagement-ul și ulterior, vânzările.

Avem grijă să ne adaptăm trendurilor, să fim la curent cu tot ceea ce este nou în piață și să fim mereu fresh.

O prezență zilnică în social media este vitală acestui tip de afacere. Tocmai din acest motiv, pe lângă videoclipurile și fotografiile distribuite pe pagină, postăm zilnic story-uri, în așa fel încât audiența noastră să fie la curent cu tot ce se întâmplă.

Mai mult, realizăm campanii bine structurate de Facebook și Instagram Ads pentru a ne asigura că postările noastre ajung la oamenii care trebuie.

În zilele noastre, o afacere care nu are o strategie de marketing online bine pusă la punct nu este o afacere profitabilă, iar clientul nostru, Tișărt, a înțeles asta foarte bine!